יש לא מעט אנשים ששופטים ספרים לפי העטיפה שלהם – הרושם הראשוני חשוב מאוד והאריזה חשובה בדיוק כמו המוצר עצמו שהינך מוכר. האם עצרת לבדוק מוצר כלשהו בגלל שהאריזה משכה את תשומת ליבך? כאשר היית צריך לבחור בין שני מוצרים דומים, האם נראות האריזה השפיע על החלטתך? אמנם עלינו לנסות כמיטב יכולתנו לא לשפוט דברים לפי המראה החיצוני, אבל האמת היא שאכפת לנו מהרושם הראשוני. ובעולם כזה, האופן שבו האריזה נראית חשובה באותה מידה כמו המוצר עצמו. כי לא משנה כמה טוב המוצר שלך, עיצוב אריזה לקוי יפחית את המכירות. צריך לקחת בחשבון הרבה דברים בבחירת האריזה. עליה להגן על המוצר שנמצא בפנים, לאפשר אחסון קל, להציג מידע אודות המוצר ולמשוך את תשומת לב הלקוחות כשהוא מוצג על המדף. אז איך אפשר ליצור אריזות יפות וגם מוכרות? בעזרת למידה על עולם האריזות ולמה זה חשוב להצלחת המוצר. הדגשים העיקריים של אריזות: עיצוב הוא חשוב מאוד, אך שימוש האריזה חשוב עוד יותר. הנה כמה דגשים לאריזה עצמה: הגנה: המטרה העיקרית של אריזה היא להגן על מה שנמצא בפנים מפני נזק במהלך המשלוח, בחדר אחסון או בזמן שהוא יושב על המדף בחנות. לפיכך, אריזות צריכות להיות אמינות וחזקות, כדי למנוע פגמים במוצר. משיכה: כאשר צרכנים רואים את המוצרים שלך על המדפים, הם צריכים להיות מספיק מושכים כדי שישימו לב אליהן.
ניתן לעשות זאת באמצעות צבעים, עיצובים מורכבים או אריזות מותאמות אישית, השימוש והמשיכה הם כאחד. מידע: על האריזה לכלול מידע אודות המוצר, כולל אופן השימוש בו, מרכיבים שהוא מכיל או תאריך תפוגה. מידע זה עוזר ללקוחות להחליט האם הם רוצים לרכוש את המוצר או לא, ללא צורך בעזרה ממוכר בחנות. בידול: אריזה מסייעת גם למותגים להבדיל את המוצרים שלהם ממוצרים דומים באמצעות לוגו, צבעים או צורות. עיצובים חדשניים יגרמו למוצר שלך להתבלט ולמשוך לקוחות. מדוע עיצוב האריזה חשוב? היא משמעותית עבור המוצר והמותג שהיא מייצגת. האריזה היא זו שמשכנעת באמצעות העיצוב את הצרכן האם לרכוש מוצר או לא.
עיצוב אריזות חשוב מסיבות רבות, אך להלן אלו שלדעתנו הם החשובים ביותר: נותן רושם ראשוני חזק כפי שכבר קבענו, הרושם הראשוני חשוב מאוד, במיוחד כאשר המוצר שלך צריך לבלוט בים של מוצרים דומים. עיצוב אריזה המושך את העין יבדיל את המוצר שלכם מאחרים בשוק, בין אם זה על מדפי החנויות או בדפי אתר אינטרנט. זו ההזדמנות הראשונה שלך לזכות בצרכנים ולהביא אותם להכיר את המותג שלך, אז נצל אותו כמה שיותר. תומך בזהות המותג למותג שלך יש סיפור – זהות שעבדת כדי ליצור.
איזו דרך טובה יותר להדגיש את זהות המותג מאשר עיצוב אריזות? אחרי הכל, זה מה שהצרכנים רואים קודם. כדי להבטיח שעיצוב האריזה מספר סיפור מדויק של המותג שלך, ודא שהוא מציג בבירור את לוגו החברה שלך ועושה שימוש בגופנים, צבעים וסימני מסחר הקשורים לחברה שלך. בדרך הזו, הצרכנים יוכלו לזהות את המוצרים שלך בכל מקום. מתקשר עם לקוחות לא משנה כמה תשחקו בעיצוב אריזות, אל תשכחו שזה חייב להיות גם אינפורמטיבי. עליו לתקשר עם הלקוחות ולספר להם את כל מה שהם צריכים לדעת כדי לשכנע אותם במוצר שבפנים. עיצוב אריזה טוב צריך להיות מסוגל לענות על השאלות הבאות: למי מיוצר המוצר הזה? למה משמש מוצר זה? היכן אוכל ללמוד עוד על היצרן? האם זה יפוג? מתי? איך המוצר הזה ישפר את חיי? כיצד ליצור אריזות מוצר אטרקטיביות על מנת לעצב אריזות מוצר טובות, עליך לקבוע תחילה כמה היבטים. שלוש השאלות הללו יעזרו לך ליצור משהו שמדבר על הערכים והתדמית של המותג שלך: איזה מוצר אתה מוכר? זו לא אמורה להיות שאלה קשה או מסובכת, אלא שאלה שעוזרת לך להבין את השימוש של האריזה, החומר, הגודל וסוג המוצר שאתה מוכר יקבעו עד כמה האריזה צריכה להיות חזקה וגדולה. מי קונה את המוצר שלך? הכרת קהל היעד שלך עוזרת לך ללמוד כיצד לפנות אליו.
בעת יצירת אריזה יש להתחשב בלקוח האידיאלי שלך. מהי שפת המותג שלי? עיצוב האריזה צריך לייצג את המותג שלך, אז אתה צריך להגיד למעצב באיזו שפה להשתמש. זה כולל צבעים, גופנים, סמלי לוגו ואפילו תמונות אם צריך. לאחר קביעת ההיבטים לעיל, הגיע הזמן לעבוד בפועל על עיצוב האריזה.
פה. המעצב יביא בחשבון את המוצר עצמו, את התחרות ואת התקציב שלך, כדי ליצור עיצוב שמדבר לקהל שלך, מייצג את המותג שלך ושימושי. לאחר שהעיצוב מוכן, עליך להעריך אותו על סמך כמה קריטריונים: מובן בקלות: פשוט להסתכל על המוצר שלך, האם הצרכנים יוכלו לדעת מה זה ומה הוא עושה? הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לבלבל לקוחות. כנות: האם האריזה שלך מייצגת את המוצר שלך בכנות? ודא שהתמונות או הגרפיקה המשמשים את האריזה הם מציאותיים ככל האפשר. אתה צריך, כמובן, להשתמש בתמונות הטובות ביותר שלך, אך לוודא שהן לא גורמות למוצר שלך להיראות יותר ממה שהוא. ראייה רחבה: אולי כרגע יש לך רק מוצר אחד למכירה אך ייתכן שתרצה להוסיף עוד מוצרים בעתיד.
וודא שעיצוב האריזה יכול להתפתח לסדרת מוצרים נוספים. אנו בסטודיו אימג'ארט מלווים את הלקוחות שלנו בכל רגע בתהליך, בונים לו בריף מדויק ומתוך הבריף מעצבים את האריזה הכי נכונה למוצר.כבר שנים שאנחנו מעצבים ללקוחות שלנו אריזות שנמצאות במדפים ובאינטרנט – והן קוטפות הצלחות רבות. הניסיון שלנו והכרת השוק לצד חדשנות ויצירתיות הן מה שגורם ללקוחות להגיע ולהישאר איתנו.
לוגו- כל חברה צריכה סמל
לוגו של חברה אינו מתקיים בוואקום. כאשר עסק מבקש למכור את המוצרים שלו, סביר להניח כי הוא יבקש להראות ללקוחות כיצד המוצרים שלו טובים יותר מין המוצרים של שאר המתחרים. אך ניסיון להראות את היתרונות של המוצרים יכול להפוך למורכב למדי לעיתים. לפעמים הסוד להפיכת המוצרים שלכם למעיינים יותר, נמצא בלוגו של החברה. כך לוגו מצד אחד מתבסס על הרעיון שעומד מאחורי המוצר ובנוסף שימוש בלוגו גורם לכך שהמוצרים שלכם מקבלים הקשר אומנותי מסוים. כאשר אנחנו מבקשים לדבר על המושג לוגו, אנחנו מבקשים לדבר על סמל אומנותי שמכיל את הערכים עליהם מבוססים החברה או המוצר.
מותג- הסיפור של העסק
לעומת זאת, מושג המותג בעצם סובב סביב היכולת של העסק להגיע אל הלקוחות ולגרום להם לרכוש את מוצרי החברה. מותג חזק ואיכותי הוא כזה שפועל באופן כמעט אוטומטי, כאשר הלקוחות מרגישים קשר אל המוצרים ומבקשים לקנות אותם שוב ושוב מבלי שיצטרכו לשכנע אותם. במובן מסוים, כאשר המותג חזק, הלוגו הופך לתוספת נעימה ומרעננת. אם החברה בוחרת לעצב את הלוגו שלה בצורה אחרת אך דבר זה אינו נאהב על ידי הקהל אין זה אומר שהלקוחות יפסיקו לרכוש את המוצרים. כאן נמצא כוחו של המותג. בנוסף, עסק אינו נולד כמותג, הוא הופך לכזה. מותג הוא בעצם הישג. כאשר קבוצה גדולה של לקוחות החליטה לקנות שוב ושוב את המוצרים שלכם, הרי שאתם נמצאים בדרך הבטוחה להפוך את העסק שלכם למותג חזק.
הדברים שבין לוגו למותג
עיצוב נכון של הלוגו של החברה בהחלט יכול לקבוע עובדה בשטח. חברה שחווה הפסדים כספיים תוכל לראות שינוי לטובה אם תחליט לעצב לוגו יצירתי. עיצוב שכזה יכול להיות צעד בראשון בהחזרת הכוח וההצלחה אל החברה שלכם. אך בכדי להמשיך לתחזק את המותג, תצטרכו להבין כיצד לשווק את העסק שלכם כלפי הלקוחות בצורה בולטת מעל כל המתחרים. לוגו ממשיך להישאר טוב כול עוד החברה שניצבת מאחוריו שומרת על מיתוג איכותי. אין זה משנה אם הלוגו מעורר רגשות שייכות בין הלקוח למוצר, בסופו של יום, אם המיתוג של החברה הוא חלש הרי שהלקוח יראה בלוגו שלכם כסמל יצירתי ותו לא. הרי שזה נכון שלוגו הוא יצירת אומנות, אך אין הוא נוצר על מנת לעמוד במוזיאון. הוא נוצר על מנת להניע את הלקוח להגיע אל פעולת הרכישה.
חברת אימג' ארט מבינה את הצורך של חברות לפרסם את עצמן על ידי מיתוג חכם. לפיכך המומחים של אימג' ארט מחכים לעבוד איתכם , בעלי העסקים ולקחת את העסק שלכם אל השלב הבא.
בסטודיו אימג'ארט מקפידים לכתוב בריף מדויק ללקוח, אחת משאלות הבריף היא – מהם ערכי הליבה של המותג? שאלה זו היא הלב המנחה של המותג –
תפקיד אחד מרכזי ב'מותג 'או' תדמית ארגונית 'של חברה הוא זהותו ברוב המקרים, עיצוב זהות מבוסס על המכשירים הוויזואליים המשמשים בתוך חברה, בדרך כלל מורכבים
התפקיד המסורתי של העיצוב היה לשפר את המראה החזותי ואת הפונקציה של מסרים ומידע ענף ההוצאה לאור מסתמך על מעצבים לספרים, מגזינים ועיתונים מודפסים ומקוונים,
מיתוג הוא בהחלט לא נושא קל – פרסומים שלמים ומאות ספרים נכתבו בנושא, עם זאת בכדי לשים את זה על קצה המזלג אפשר לתאר 'מותג'
כדי להבין מה זה לוגו, עלינו להבין תחילה למה הוא מיועד לוגו מזהה חברה או מוצר באמצעות סימן, דגל, סמל או חתימה. לוגו אינו מוכר
שנת 2020 כבר כאן ורבים מכם וודאי תוהים מהם הטרנדים החמים לשנה זו בעולם עיצוב הגרפי,סטודיו אימג'ארט החליט להציג לפניכם את כל הטרנדים החמים לשנה