
מסע של ערכים
בסטודיו אימג'ארט מקפידים לכתוב בריף מדויק ללקוח, אחת משאלות הבריף היא – מהם ערכי הליבה של המותג? שאלה זו היא הלב המנחה של המותג –
לוגו מזהה חברה או מוצר באמצעות סימן, דגל, סמל או חתימה. לוגו אינו מוכר את החברה באופן ישיר ולא לעתים נדירות הוא מתאר עסק. הלוגו שואב את משמעותם מאיכות הדבר שהוא מסמל, ולא להפך - סמלי לוגו נמצאים בזהות ולא בכדי להסביר. על קצה המזלג, משמעות המשמעות של לוגו חשובה יותר ממה שהיא נראית.
כדי להמחיש מושג זה, חשוב על סמלי לוגו כמו אנשים. אנו מעדיפים שיקראו לנו בשמותינו - ג'יימס, דורותי, ג'ון - ולא על ידי התיאור המבלבל והשכח של עצמנו כמו "הבחור שלובש תמיד ורוד ובעל שיער בלונדיני". באותה דרך, לוגו לא אמור לתאר באופן מילולי את מה שהעסק עושה, אלא לזהות את העסק באופן שזוהי ובלתי נשכח.
חשוב גם לציין שרק לאחר שהלוגו מתוודע, הוא מתפקד באופן שהוא נועד לעשות בצורה דומה ככל שעלינו ללמוד שמות של אנשים כדי לזהות אותם הלוגו מזהה עסק או מוצר בצורתו הפשוטה ביותר.
לסיכום:
מותג – הדימוי הארגוני הרגשי הנתפס בכללותו.
זהות – ההיבטים הוויזואליים המהווים חלק מהמותג הכללי.
לוגו – מזהה עסק בצורה הפשוטה ביותר שלו באמצעות סימן או אייקון.
איך הייתם מסכמים עיצוב מותג, זהות ועיצוב לוגו? הערות ומחשבות יתקבלו בברכה, כמו תמיד.
בסטודיו אימג'ארט מקפידים לכתוב בריף מדויק ללקוח, אחת משאלות הבריף היא – מהם ערכי הליבה של המותג? שאלה זו היא הלב המנחה של המותג –
תפקיד אחד מרכזי ב'מותג 'או' תדמית ארגונית 'של חברה הוא זהותו ברוב המקרים, עיצוב זהות מבוסס על המכשירים הוויזואליים המשמשים בתוך חברה, בדרך כלל מורכבים
התפקיד המסורתי של העיצוב היה לשפר את המראה החזותי ואת הפונקציה של מסרים ומידע ענף ההוצאה לאור מסתמך על מעצבים לספרים, מגזינים ועיתונים מודפסים ומקוונים,
מיתוג הוא בהחלט לא נושא קל – פרסומים שלמים ומאות ספרים נכתבו בנושא, עם זאת בכדי לשים את זה על קצה המזלג אפשר לתאר 'מותג'
כדי להבין מה זה לוגו, עלינו להבין תחילה למה הוא מיועד לוגו מזהה חברה או מוצר באמצעות סימן, דגל, סמל או חתימה. לוגו אינו מוכר
שנת 2020 כבר כאן ורבים מכם וודאי תוהים מהם הטרנדים החמים לשנה זו בעולם עיצוב הגרפי,סטודיו אימג'ארט החליט להציג לפניכם את כל הטרנדים החמים לשנה