מסע של ערכים
בסטודיו אימג'ארט מקפידים לכתוב בריף מדויק ללקוח, אחת משאלות הבריף היא – מהם ערכי הליבה של המותג? שאלה זו היא הלב המנחה של המותג –
דף הבית » עיצוב לדיגיטל
העולם הדיגיטל מאפשר לנו לטרגט בצורה ממוקדת יותר את קהלי היעד שלנו.
לצורך כך יש לאפיין בצורה מדוייקת את קהלי היעד, את הפלטפורמות בהן אנו פוגשים אותם וליצור בעבורם את המסרים המדוייקים להם.
החל מעיצוב אתר תדמיתי או מכירתי, דפי נחיתה, אפליקציה יעודית, פרסום וכתבות תוכן או דמית במדיות השונות ונוכחות איכותית במדיות החברתיות (מבלי להפוך לעבדים של תוכן) ושיתופי פעולה עם גופים שונים.
אנו יודעים לחבר בין עיצוב מדוייק למתכנתים איכותיים וליצור פתרונות אפקטיביים ומתקדמים.
בסטודיו אימג'ארט מקפידים לכתוב בריף מדויק ללקוח, אחת משאלות הבריף היא – מהם ערכי הליבה של המותג? שאלה זו היא הלב המנחה של המותג –
תפקיד אחד מרכזי ב'מותג 'או' תדמית ארגונית 'של חברה הוא זהותו ברוב המקרים, עיצוב זהות מבוסס על המכשירים הוויזואליים המשמשים בתוך חברה, בדרך כלל מורכבים
התפקיד המסורתי של העיצוב היה לשפר את המראה החזותי ואת הפונקציה של מסרים ומידע ענף ההוצאה לאור מסתמך על מעצבים לספרים, מגזינים ועיתונים מודפסים ומקוונים,
מיתוג הוא בהחלט לא נושא קל – פרסומים שלמים ומאות ספרים נכתבו בנושא, עם זאת בכדי לשים את זה על קצה המזלג אפשר לתאר 'מותג'
כדי להבין מה זה לוגו, עלינו להבין תחילה למה הוא מיועד לוגו מזהה חברה או מוצר באמצעות סימן, דגל, סמל או חתימה. לוגו אינו מוכר
שנת 2020 כבר כאן ורבים מכם וודאי תוהים מהם הטרנדים החמים לשנה זו בעולם עיצוב הגרפי,סטודיו אימג'ארט החליט להציג לפניכם את כל הטרנדים החמים לשנה