5 כללי זהב לעיצוב אריזות

עיצוב אריזות הוא אינו עסק פשוט כלל וכלל. על מנת שתוכלו להצליח בתחום זה, חשוב לפעול על פי כללים וחוקים מסוימים אשר יאפשרו לכם ליצור אריזה אפקטיבית

אני אנסה לסדר את הדברים בצורה הפשוטה ביותר בכדי להקל עליכם. לכן תנו לעצמכם את האפשרות לנתח את הכללים הקיימים כאן ולהשתמש בהם במידת הצורך על מנת שהליך עיצוב האריזות שלכם יהפוך לנוח ופרודוקטיבי יותר.

חלון אל המוצר

אריזה איכותית בעיקרו של דבר צריכה לתת ללקוחות שלכם את האפשרות להבין מה הוא המוצר אותו הם מבקשים לרכוש. אנחנו ננסה לא לבלבל את הלקוח וחשוב לא פחות, חשוב לא להבטיח לו משהו שלא קיים. כך שאם המוצר שלנו בסיסי ולא מתחכם חשוב שגם האריזה תשדר את אותו המסר בדיוק. אין זה אומר בהכרח שהאריזה צריכה להיות פשוטה כדי לשקף את המוצר בצורה בסיסית, אך חשוב לתת לקונים שלכם את האפשרות להבין דרך האריזה מה הוא המוצר אותו הם מבקשים לרכוש ורק כך תהיה לנו גם אפשרות לקניה חוזרת. אריזה איכותית היא כזאת שלא מבלבלת את הלקוחות.

שמרו על הרצף

למרות הרצון והצורך לחדש את עיצוב האריזות בצורה קבועה ומתחדשת, חשוב להבין שאנשים מתרגלים לצורת עיצוב מסוימת. לקוח שמתרגל לאריזה יחפש בדיוק את אותה אריזה בקניה הבאה, מצד שני ישנו צורך להיות פתוחים לשינויים ולשמור על רעננות וחדשנות. חשוב להבין עם העיצוב שלכם עובד לאורך זמן ואף מעלה את אחוזי המכירות שלכם. ולכן ברגע שאתם עולים על העיצוב המנצח, נסו לשמור על הקו ועל השפה ואבל יחד עם זאת חשוב לחדש ולרענן מידי פעם במתינות ובפיקוח. זיכרו, האריזה היא גם חלון אל המותג שלכם, עיצוב איכותי מספר על החברה.

אל תתחכמו עם הלקוח?

הפשטות והנדסת אנוש מדויקת היא נר לרגלנו. בסופו של דבר אריזה צריכה להיפתח, היא אינה נשארת בצורתה כמין פסל אשר נשאר במוזיאון. לכן וודאו כי יוצרים עיצוב מדוייק לאריזה שלכם אשר יקל על חייהם של הלקוחות שלכם ולא יסבך אותם. הרצון שלכם בסופו של דבר הוא לגרום ללקוח להביט על האריזה ולאהוב את העיצוב ומצד שני להרגיש כי הוא יכול לפתוח אותה בצורה הנוחה ביותר.

שמרו על הייחוד שלכם

סביבת המדף היא זירה רועשת ותחרותית למדי. לכן אתם צריכים להביט אל תוך האיכויות שלכם ולהיות בטוחים ביצירתיות שלכם. ברגע שתעבדו עם הטובים ביותר תוכלו ליצור עיצוב אריזה חדשני ומעניין ובעיקר מדוייק אשר יהיה בלעדי אך ורק למותג או המוצר שלכם. וכמו שלא תצאו לפגישה בבגדים מרופטים כשתרצו להציג את עצמכם בפני לקוח חדש, לא תעלו למדף עם אריזה לא ראויה, כשתתגאו באריזת המוצר שלכם הלקוחות ירגישו בזה.

תנו לאריזה לעבוד בשבילכם

אריזה טובה היא כזאת שמציגה את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר. ויחד עם זאת שמשרתת את תועלות המוצר שלכם בצורה האופטימלית. אם המוצר שלכם מורכב מכלים שונים, הרי שהאריזה צריכה לכלול את כל הכלים. עם האריזה מכילה נוזל, הרי שהיא צריכה לאפשר לנוזל להשפך בצורה טובה ונקיה ולפי הצורך או המידה. הצורך הוא לייצר אריזה שתיתן ללקוחות את האפשרות להשתמש במוצרים בצורה הנוחה ביותר וליצור חווית משתמש איכותית ומדויקת.

לסיכום, עברנו כאן על קצה המזלג וכפי שאתם מבינים תחום עיצוב האריזות הוא תחום רחב למדי אשר כולל בתוכו כללים רבים. אם תפעלו על פי כללים אלו תוכלו לקבל עיצוב אריזות איכותי ופונקציונלי עבור הלקוחות שלכם.
סטודיו אימג' ארט עוסק בעיצובי אריזות שנים רבות. למעשה אנו מהותיקים בארץ ובעלי ניסיון רב בעבודה מול החברות המובילות בארץ ובעולם. הניסיון שלנו מאפשר לנו ללוות עסקים קטנים וגדולים בצורה אחראית בסביבת מדף רוויה במתחרים וקשיים וכך אנחנו יודעים להבין את צרכי הלקוחות וליצר אריזות מצליחות.

עיצוב גדול מתחיל בשיחה קטנה אחת

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מסע של ערכים

בסטודיו אימג'ארט מקפידים לכתוב בריף מדויק ללקוח, אחת משאלות הבריף היא – מהם ערכי הליבה של המותג? שאלה זו היא הלב המנחה של המותג –

Read More »

מהו עיצוב זהות?

תפקיד אחד מרכזי ב'מותג 'או' תדמית ארגונית 'של חברה הוא זהותו ברוב המקרים, עיצוב זהות מבוסס על המכשירים הוויזואליים המשמשים בתוך חברה, בדרך כלל מורכבים

Read More »

מה תפקידו של מעצב גרפי?

התפקיד המסורתי של העיצוב היה לשפר את המראה החזותי ואת הפונקציה של מסרים ומידע ענף ההוצאה לאור מסתמך על מעצבים לספרים, מגזינים ועיתונים מודפסים ומקוונים,

Read More »

מה זה מיתוג?

מיתוג הוא בהחלט לא נושא קל – פרסומים שלמים ומאות ספרים נכתבו בנושא, עם זאת בכדי לשים את זה על קצה המזלג אפשר לתאר 'מותג'

Read More »

מה זה לוגו?

כדי להבין מה זה לוגו, עלינו להבין תחילה למה הוא מיועד לוגו מזהה חברה או מוצר באמצעות סימן, דגל, סמל או חתימה. לוגו אינו מוכר

Read More »

טרנדים

שנת 2020 כבר כאן ורבים מכם וודאי תוהים מהם הטרנדים החמים לשנה זו בעולם עיצוב הגרפי,סטודיו אימג'ארט החליט להציג לפניכם את כל הטרנדים החמים לשנה

Read More »