מסע של ערכים
בסטודיו אימג'ארט מקפידים לכתוב בריף מדויק ללקוח, אחת משאלות הבריף היא – מהם ערכי הליבה של המותג? שאלה זו היא הלב המנחה של המותג –
דף הבית » עבודות
במסגרת התהליך ובשיתוף יועצים שיווקיים, אנו לומדים באופן מתודי על הלקוח, הצרכנים, רגישויות ותועלות, המתחרים, הסביבה התחרותית, ניראות על גבי המדף ועוד… ויודעים בהתאם, להציע ללקוח עיצוב מדויק ואפקטיבי שעוזר לקדם ולמכור את המוצר.
בסטודיו אימג'ארט מקפידים לכתוב בריף מדויק ללקוח, אחת משאלות הבריף היא – מהם ערכי הליבה של המותג? שאלה זו היא הלב המנחה של המותג –
תפקיד אחד מרכזי ב'מותג 'או' תדמית ארגונית 'של חברה הוא זהותו ברוב המקרים, עיצוב זהות מבוסס על המכשירים הוויזואליים המשמשים בתוך חברה, בדרך כלל מורכבים
התפקיד המסורתי של העיצוב היה לשפר את המראה החזותי ואת הפונקציה של מסרים ומידע ענף ההוצאה לאור מסתמך על מעצבים לספרים, מגזינים ועיתונים מודפסים ומקוונים,
מיתוג הוא בהחלט לא נושא קל – פרסומים שלמים ומאות ספרים נכתבו בנושא, עם זאת בכדי לשים את זה על קצה המזלג אפשר לתאר 'מותג'
כדי להבין מה זה לוגו, עלינו להבין תחילה למה הוא מיועד לוגו מזהה חברה או מוצר באמצעות סימן, דגל, סמל או חתימה. לוגו אינו מוכר
שנת 2020 כבר כאן ורבים מכם וודאי תוהים מהם הטרנדים החמים לשנה זו בעולם עיצוב הגרפי,סטודיו אימג'ארט החליט להציג לפניכם את כל הטרנדים החמים לשנה
עיצוב אריזות נכון אמצעי להגדלת מכירות
חברות רבות מתקשות כיום ליצור קשר איכותי בינן לבין הלקוח. אנו מדברים כמובן על כך שכול לקוח צריך לפתח חיבור מסוים עם האופי של החברה על מנת שירגיש צורך לחזור אליה שוב ושוב ולרכוש ממנה מוצרים כאלו ואחרים. בעולם הקפיטליסטי של היום, אנחנו נוטים לשכוח מהחשיבות של המראה של כול מוצר ומוצר. לעיתים נראה שחווית הקנייה הפכה לאוטומטית מדי ולקוחות קונים מבלי שהם מביטים על צבע האריזה של המוצר אותו הם רוכשים. אך מחשבה זאת היא פשוט לא נכונה, לקוחות קונים מוצרים מתוך חיבור מסוים למסר שהם מביאים עמם. חברה אשר תדע לעצב את המוסרים שלה בצורה נכונה דרך עיצוב איכותי של אריזות, תוכל לגרום לעלייה מרשימה בהגדלת המכירות.
הלקוח כחלק מעיצוב האריזה
אחד הכלים היותר פשוטים לשימוש מצד אחד ומצד שני כאלו אשר עובדים על הלקוח באופן מורכב יותר הוא השימוש בתמונות של בני אדם על המוצר עצמו. לדוגמא ישנם חטיפים אשר מניחים חיוך על האריזה שלהם. חברות לנייר טואלט משתמשות לעיתים בתינוקות או בנשים. הקיום של בני אדם על האריזות, הופך את העיצוב שלהן לאישי יותר. כאשר אדם רואה אדם נוסף מולו, הוא נוטה להזדהות עם הדבר. חברות אשר משתמשות בעיצוב שכזה מביאות לגידול במכירות שלהן. יותר אנשים מבקשים לקנות מוצרים אשר האריזה שלהם מכילה תמונות אנושיות.
מערכת יחסים של הלקוח עם החברה
לאחר שהלקוח מפתח הזדהות מסוימת עם המוצר, נשאלת השאלה כיצד גורמים לכך שהלקוח יחזור שוב ושוב אל המוצר ויבקש לרכוש אותו. דבר זה נעשה בעזרת הניסיון להראות ללקוח כי אכן נוצרת בינו לבין המוצר , מערכת יחסים מסוימת. מוצר אשר משנה את העיצוב שלו, אשר חוזר אל עיצובי העבר, אשר שומר על עיצוב אהוב, הוא מוצר דינאמי יותר. ברגע שהעיצוב הופך לחלק מחוויית הרכישה, כך הלקוח מפתח ציפייה ומתרגש לבדוק את העיצובים השונים. דבר זה דומה לאדם אשר אוהב יצירות של אומן מסוים.
העיצוב הנכון, המידע המדויק
כדי שלקוח ירגיש כי העיצוב נוטה בו רגשות מסוימים של חיבור והבנה, עליו להבין כיצד להשתמש במוצר אותו הוא קונה. יתרה מזאת, עליו להבין מהו המוצר אותו הוא קונה. ברגע שעיצוב האריזה מנגיש את המידע בצורה הנכונה, הרי שהלקוח יראה בזה כצעד של החברה אשר מבקשת לגרום לכך שהלקוח יקבל כול פיסת אינפורמציה שהוא צריך. בין אם הלקוח מבקש לבדוק רכיבים אלרגנים ובין אם הוא בסך הכול רוצה להבין מהו השם של המוצר. יותר משהאריזה צריכה להיות יפה, היא צריכה להיות נגישה. אריזות אשר מכילות מידע בצורה נגישה מביאות לכך שהלקוחות ירגישו נוחות מסוימת בעת השימוש ויבקשו לקנות שוב ושוב את המוצר.
לסיכום, כול חברה זקוקה לעיצוב אריזה נכון אשר יגרום לכך שהלקוחות ישימו לב למוצרים שלה. עיצוב אריזות איכותי הוא שלב קריטי ביצירת מערכת יחסים מסוימת עם הלקוח. דברים אלו אכן יכולים לגרום לכך שהלקוחות יבקשו לחזור בשנית אל מוצרי החברה ולרכוש אותם. העיצוב הנכון יכול להיות מפתח קריטי אל ליבו של הלקוח.
חברת אימג' ארט עומדת לצד הלקוחות שלה לכול אורך הליך עיצוב האריזה. ליווי וייעוץ שכאלו מביאים לכך שהחברות השונות יקבלו את האריזות אשר הן צריכות בצורה הטובה, היעילה והמקצועית ביותר.