מסע של ערכים
בסטודיו אימג'ארט מקפידים לכתוב בריף מדויק ללקוח, אחת משאלות הבריף היא – מהם ערכי הליבה של המותג? שאלה זו היא הלב המנחה של המותג –
במבט ראשון, נראה ששני עקרונות אלו הם בעצם נפרדים לגמרי, אך מחשבה זאת היא מוטעית, למעשה כל אחד מהם מוליד את השני אך אין לדעת מה נוצר קודם. לוגו נוצר כתוצאה מכך שחברה מבינה שבכדי לבלוט מעל המתחרים שלה היא צריכה להכניס את מסרי החברה בסמל אחד וצבעוני. לעומת זאת מותג הוא היכולת של החברה לגרום ללקוחות לראות אותה כמשויכת לסט מסוים של ערכים. בנוסף מיתוג נכון של החברה יכול להיקשר להישגים שלה במהלך השנים או לדרך שבה המוצרים שלהם מביאים בשורה חדשה אל השוק. אפשר לראות בלוגו כמין כלי תחבורה שמעביר את המסרים שהחברה מבקשת להעביר אל הלקוח. מאמר זה מכיל את המידע על ההבדל שבין לוגו למותג.
לוגו- כל חברה צריכה סמל
לוגו של חברה אינו מתקיים בוואקום. כאשר עסק מבקש למכור את המוצרים שלו, סביר להניח כי הוא יבקש להראות ללקוחות כיצד המוצרים שלו טובים יותר מין המוצרים של שאר המתחרים. אך ניסיון להראות את היתרונות של המוצרים יכול להפוך למורכב למדי לעיתים. לפעמים הסוד להפיכת המוצרים שלכם למעיינים יותר, נמצא בלוגו של החברה. כך לוגו מצד אחד מתבסס על הרעיון שעומד מאחורי המוצר ובנוסף שימוש בלוגו גורם לכך שהמוצרים שלכם מקבלים הקשר אומנותי מסוים. כאשר אנחנו מבקשים לדבר על המושג לוגו, אנחנו מבקשים לדבר על סמל אומנותי שמכיל את הערכים עליהם מבוססים החברה או המוצר.
מותג- הסיפור של העסק
לעומת זאת, מושג המותג בעצם סובב סביב היכולת של העסק להגיע אל הלקוחות ולגרום להם לרכוש את מוצרי החברה. מותג חזק ואיכותי הוא כזה שפועל באופן כמעט אוטומטי, כאשר הלקוחות מרגישים קשר אל המוצרים ומבקשים לקנות אותם שוב ושוב מבלי שיצטרכו לשכנע אותם. במובן מסוים, כאשר המותג חזק, הלוגו הופך לתוספת נעימה ומרעננת. אם החברה בוחרת לעצב את הלוגו שלה בצורה אחרת אך דבר זה אינו נאהב על ידי הקהל אין זה אומר שהלקוחות יפסיקו לרכוש את המוצרים. כאן נמצא כוחו של המותג. בנוסף, עסק אינו נולד כמותג, הוא הופך לכזה. מותג הוא בעצם הישג. כאשר קבוצה גדולה של לקוחות החליטה לקנות שוב ושוב את המוצרים שלכם, הרי שאתם נמצאים בדרך הבטוחה להפוך את העסק שלכם למותג חזק.
הדברים שבין לוגו למותג
עיצוב נכון של הלוגו של החברה בהחלט יכול לקבוע עובדה בשטח. חברה שחווה הפסדים כספיים תוכל לראות שינוי לטובה אם תחליט לעצב לוגו יצירתי. עיצוב שכזה יכול להיות צעד בראשון בהחזרת הכוח וההצלחה אל החברה שלכם. אך בכדי להמשיך לתחזק את המותג, תצטרכו להבין כיצד לשווק את העסק שלכם כלפי הלקוחות בצורה בולטת מעל כל המתחרים. לוגו ממשיך להישאר טוב כול עוד החברה שניצבת מאחוריו שומרת על מיתוג איכותי. אין זה משנה אם הלוגו מעורר רגשות שייכות בין הלקוח למוצר, בסופו של יום, אם המיתוג של החברה הוא חלש הרי שהלקוח יראה בלוגו שלכם כסמל יצירתי ותו לא. הרי שזה נכון שלוגו הוא יצירת אומנות, אך אין הוא נוצר על מנת לעמוד במוזיאון. הוא נוצר על מנת להניע את הלקוח להגיע אל פעולת הרכישה.
חברת אימג' ארט מבינה את הצורך של חברות לפרסם את עצמן על ידי מיתוג חכם. לפיכך המומחים של אימג' ארט מחכים לעבוד איתכם , בעלי העסקים ולקחת את העסק שלכם אל השלב הבא.
בסטודיו אימג'ארט מקפידים לכתוב בריף מדויק ללקוח, אחת משאלות הבריף היא – מהם ערכי הליבה של המותג? שאלה זו היא הלב המנחה של המותג –
תפקיד אחד מרכזי ב'מותג 'או' תדמית ארגונית 'של חברה הוא זהותו ברוב המקרים, עיצוב זהות מבוסס על המכשירים הוויזואליים המשמשים בתוך חברה, בדרך כלל מורכבים
התפקיד המסורתי של העיצוב היה לשפר את המראה החזותי ואת הפונקציה של מסרים ומידע ענף ההוצאה לאור מסתמך על מעצבים לספרים, מגזינים ועיתונים מודפסים ומקוונים,
מיתוג הוא בהחלט לא נושא קל – פרסומים שלמים ומאות ספרים נכתבו בנושא, עם זאת בכדי לשים את זה על קצה המזלג אפשר לתאר 'מותג'
כדי להבין מה זה לוגו, עלינו להבין תחילה למה הוא מיועד לוגו מזהה חברה או מוצר באמצעות סימן, דגל, סמל או חתימה. לוגו אינו מוכר
שנת 2020 כבר כאן ורבים מכם וודאי תוהים מהם הטרנדים החמים לשנה זו בעולם עיצוב הגרפי,סטודיו אימג'ארט החליט להציג לפניכם את כל הטרנדים החמים לשנה